Microsites

Antikatastasikoufomaton

Το 2012 δημιουργήθηκε ένα microsite της EUROPA στην διεύθυνση antikatastasikoufomaton.gr, το οποίο προβλήθηκε με μεγάλη καμπάνια σε ιστοσελίδες ποικίλου περιεχομένου. Περιέχει πληροφορίες στον ιδιώτη για το πώς μπορεί να αντικαταστήσει τα παλαιά του κουφώματα και για τα σημαντικά οικονομικά οφέλη που θα έχει. Επίσης, μέσα σε αυτό λειτουργεί και το blog της EUROPA που ενημερώνει άμεσα για τα νέα της εταιρίας αλλά και της οικοδομικής αγοράς γενικότερα. Ακόμη, η προώθηση συμπληρώθηκε με καταχωρήσεις του ίδιου θέματος σε περιοδικά για το σπίτι αλλά και σε περιοδικά που αγοράζουν αρχιτέκτονες.
Ξεχωριστή αναφορά πρέπει να γίνει και σε ένα ειδικό εργαλεία που βρίσκει κανείς μέσα από το antikatastasikoufomaton.gr. Εκεί, λοιπόν, μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει τον υπολογιστή εξοικονόμησης ενέργειας, βοηθώντας έτσι τον καταναλωτή να επιλέξει το κατάλληλο σύστημα αλουμινίου για τις ανάγκες του.

gionamicrosite

Το 2013 η EUROPA εγκαινίασε το διαφημιστικό της πρόγραμμα με μια νέα ολοκληρωμένη και πρωτοποριακή διαφημιστική εκστρατεία βασισμένη σε μια δωρεά της εταιρίας μας. Η καμπάνια αυτή είχε τον τίτλο Το Πείραμα της Γκιώνας . Μέσα από μια περιβαλλοντικά υπεύθυνη συνεισφορά που δείχνει έμπρακτα το ενδιαφέρον της εταιρείας για θέματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η εταιρεία αποδεικνύει ξεκάθαρα την ποιοτική υπεροχή των προϊόντων της ακόμη και στις πιο δύσκολες συνθήκες.

  • Η ενέργεια περιλάμβανε:
  • τηλεοπτικό πρόγραμμα σε 4 κανάλια
  • διαγωνισμός με πλούσια δώρα για 7 τυχερούς σε νέο site
  • Καταχωρήσεις σε έντυπο τύπο ( περιοδικά - εφημερίδες)
  • banners σε sites

Επίσης, μια νέα ενέργεια που στοχεύει στην ενημέρωση όλων των συνεργατών είναι η μηνιαία αποστολή ενημερωτικών σημειωμάτων (newsletters), ένα χρήσιμο εργαλείο που αποτυπώνει πληροφορίες για προϊόντα και την αγορά οτιδήποτε είναι χρήσιμο για την ενημέρωσή σας.

Απώτερος σκοπός όλων αυτών των ενεργειών είναι να στηρίξει και να ενημερώσει τους συνεργάτες κατασκευαστές διευκολύνοντας το έργο τους, ενημερώνοντας τον καταναλωτή για τα νέα προϊόντα της εταιρίας, έτσι ώστε να αυξάνετε το ενδιαφέρον και συνεπώς η επώνυμη ζήτηση από τους τελικούς καταναλωτές.